הגדלה של הטקסטהחזר גודל טקסט לבררת המחדלsmallTextשנה לרקע בהיר וכתב כהההחזר את הצבעים לבררת המחדלשנה לרקע כהה וכתב בהיר
fbiconphone

mishpaha

משפחה כן בוחרים

לפגוש בני אדם, לדבר בגובה העיניים,
להרגיש חלק מהמשפחה

פנו אלינו



אנא הכנס שם



אנא הכנס מספר טלפון



כתובת המייל לא תקינה



Invalid Input



Invalid Input



Invalid Input



Invalid Input





לקוחותינו

למה לבחור בעל"ה?

הטיפול במבוגרים בבתיהם באמצעות מטפלים, ישראלים או זרים, מתבצע על ידי גופים "נותני שרותים", המוכרים על ידי המוסד לביטוח לאומי, שבמאגרו נכללות עמותות ציבוריות מקומיות או ארציות וחברות פרטיות.

כל מבוגר זכאי לבחור לעצמו את נותן השירות, ולכן חשוב לעמוד על ההבדלים בין אלו לאלו:

  • עמותות מקומיות כדוגמת על"ה ברחובות, מייעדות את כל הכנסותיהן לטיפול ושיפור איכות החיים של האוכלוסייה המבוגרת בעיר. עמותות מקומיות אלה יוזמות ומתמחות בפיתוח שירותים ומיזמים ייחודיים המיועדים עבור המבוגר תושב המקום, אשר נהנה ממעטפת שרותים רחבה שמספקת מענה לכל צורך, גלוי או חבוי שעלול להווצר. שרותים אלו, מסובסדים או ללא עלות כלל, מתאפשרים בזכות ההכנסות שבצד העיסוק בתחום הסיעוד.
  • חברות כח אדם וסיעוד פרטיות, מקצועיות ככל שתהנא, נהנות מחלוקת רווחיהן לבעלי החברה ולמחזיקי מניותיה. 
  • עמותות סיעוד ארציות, הגם עושות עבודה נאמנה, מתעלות הכנסותיהן לטובת הפקת אירועים ופרוייקטים בקנה מידה ארצי, אולם כאשר אין הן מציגות פרוייקטים מיוחדים עבור תושבי העיר, משמעו של דבר שתושבי העיר אינם נהנים מפירות ההכנסות שבצד הסיעוד.

בצד זה, קיימים ערכים מוספים נוספים לקבלת שרותי הסיעוד באמצעות עמותת על"ה ברחובות:

  1. על"ה הינה עמותה ותיקה בתחום: הוקמה בשנת 1982 והחלה לעסוק בתחום הסיעוד משנת 1987, עוד טרם הוצאת חוק הסיעוד לפועל ברמה הארצית (בעל"ה נערך הפיילוט הראשון ליישום חוק הסיעוד).
  2. כל הכנסות העמותה ורווחיה הן קודש אך ורק לפיתוח והקמת שרותים נוספים יחודיים וייעודיים לאוכלוסיית הגיל השלישי בעיר.
  3. מגוון שרותים רחב למבוגרי העיר, בהתאם למכלול של צרכים הקיימים בגיל המבוגר.
  4. מענה קולי אנושי 24 שעות ביממה, המאפשר חזרת עובדי המחלקה במקרה הצורך או בשעת חרום, אף מעבר לשעות העבודה.
  5. צוות משרד רב-גוני ורב מקצועי, בעל ותק, נסיון וידע רב בתחום העבודה והטיפול באוכלוסיית הגיל השלישי.
  6. ותק מטפלים גבוה ואיכות ורמת מטפלים גבוהה
  7. הכשרות מטפלים בתחומים נוספים / משלימים, מעבר להכשרה הבסיסית הניתנת למטפלים
  8. בעל"ה, קיים ליווי מקצועי על ידי איש מקצוע או עובד סיעוד מיומן, בכל השמה קבועה של מטפל בבית המטופל, זאת במטרה להדריך את המטפל, לערוך חוזה טיפולי ולהגדיר את מטרות ויעדי הטיפול ואת תכנית הטיפול הנבחרת.
  9. יחס אישי חם ומשפחתי למטופלי העמותה ולבני משפחותיהם, כמו גם לעובדי העמותה ולמתנדביה.
  10. בעמותת על"ה קיימת מניפת שרותים רחבה, ושיתופי הפעולה בין המחלקות השונות בעל"ה מאפשרים הענקת מכלול של שרותים המספקים מענה לצרכים שונים לרווחת המבוגר בביתו.
  11.  מרכז המידע של על"ה מספק מידע, ייעוץ והכוונה מקצועיים בכל התחומים ברי העניין לגיל המבוגר, כמו גם עזרה במיצוי זכויות, כל אלו ללא תשלום.
  12.  למטופלי המחלקה, ישנה גישה למאגר מטפלים פרטיים להעסקה ישירה, בתיווך ללא עלות.