הגדלה של הטקסטהחזר גודל טקסט לבררת המחדלsmallTextשנה לרקע בהיר וכתב כהההחזר את הצבעים לבררת המחדלשנה לרקע כהה וכתב בהיר
fbiconphone

mishpaha

משפחה כן בוחרים

לפגוש בני אדם, לדבר בגובה העיניים,
להרגיש חלק מהמשפחה

פנו אלינו



אנא הכנס שם



אנא הכנס מספר טלפון



כתובת המייל לא תקינה



Invalid Input



Invalid Input



Invalid Input



Invalid Input





לקוחותינו

אמנת השרות שלנו

שרות הליבה אותו מספקת מחלקת הסיעוד וטיפולי הבית של על"ה הינו איתור מטפלי בית ושיבוצם אצל אנשים מבוגרים החיים בקהילה. אנו במחלקה, מבקשים להמשיך במסורת רבת השנים בה התחלנו ולהעניק למבוגרים ברחובות את הטיפול הטוב, המקצועי, האמין והאיכותי ביותר שניתן, באווירה משפחתית תומכת ומכילה.

אנו מודעים היטב לכך שמטפל מאושר ושמח בחלקו, מעניק טיפול איכותי ובלתי מתפשר, ומביא למטופל מאושר ורגוע שנהנה מאיכות חיים טובה!

לפיכך, אנו שמים לנגד עיננו במעלה הראשונה את שביעות רצון המטופל והמטפל מן השרות ופועלים בהתמדה על מנת לשפר את תהליך השיבוץ ולהפכו ליעיל ואפקטיבי.

 

תהליך שיבוץ המטפל למטופל בנוי כך:

1. תהליך קבלת ההזמנה:

ההזמנות תתקבלנה על ידי עובדי מחלקת הסיעוד וטיפולי הבית בעמותת על"ה. העובד המקצועי בסניף יצור קשר טלפוני מיידי עם המטופל ו/או עם איש הקשר שלו, יקבל מידע ראשוני הנחוץ לשם התחלת הטיפול ויגיע לביקור בית ראשון, במהלכו, יבדקו צרכי המטופל ויובא לידיעתו מידע אודות עמותת על"ה ושרותי הסיעוד ואודות אופן הטיפול.

2. איתור ומציאת המועמד/ת המתאימ/ה: 

המציעים מועמדותם לעבודה בטיפול במבוגרים, ימלאו שאלון פרטים אישיים ויעברו ראיון ע"י עובדיה המקצועיים של העמותה, ועבור כל מועמד תתגבש במחלקת הסיעוד התרשמות מקצועית שתקל על תהליך השיבוץ.

איתור המועמד/ת המתאימ/ה לדרישות המטופל / המשפחה / המוסד המזמין, תתבצע בסיוע מערכת ממוחשבת ייעודית, תוך שימת דגש על דרישות ועל צרכי הלקוח המזמין / מקבל השרות. המטפלים נבחרים לפי קריטריונים של נסיון, השכלה, הכשרה, גיל, שפות וכדומה, ולאחר ראיון ומיון קפדני ע"י אנשי המקצוע במחלקה.

העובדים המקצועיים של מחלקת הסיעוד משקיעים זמן, מרץ, מחשבה, תשומת לב ודאגה מירבית לבדיקת צרכי המטופל ולהתאמת המטפלים/ות לצרכיו, והעמותה תעשה כל מאמץ לספק מטפלים מתאימים בפרק זמן קצר ככל הניתן וביעילות מקסימלית.

3. השמת המטפל/ת וקליטתו/ה:

בעת השמת המטפל בבית המטופל יקבע לוח זמנים ברור וקבוע לעבודה, תוך יעוץ לגבי תכנון הזמן וניצולו האופטימלי. לכל מטפל/ת תינתן תוכנית עבודה קבועה, ועליו לבצע את התוכנית כפי שנקבעה בפגישה זו ובהתאם לדרישות המשפחה / הלקוח.

מובהר למטפל/ת כי:

✔ עליו לדווח לעמותה בדבר כל שינוי אצל המטופל בזמן אמת.
✔ אסור לקבל תמורה כספית בעד העבודה מכל גורם אחר פרט לעמותת על"ה.
✔ בעת העדר המטופל מביתו אין לתת טיפול, אלא אם מועברת דרישה פורמלית אחרת.

המטפל יקבל עם תחילת עבודתו אצל המטופל יומן עבודה, אותו הוא ימלא בעת עבודתו בבית המטופל, יחתום ויחתים את המטופל על קבלת שעות הטיפול וימסרו למשרדי העמותה בסוף כל חודש, טרם קבלת שכר.

4. מנגנון הפיקוח של המחלקה:

במהלך שבוע העבודה הראשון ועם תומו, יבקש העובד המקצועי האחראי משוב אודות השרות מן המטופל או מבני משפחתו, על מנת לבחון את מידת שביעות רצון המטופל מן השרות.

בנוסף, מחלקת הסיעוד וטיפולי הבית של על"ה עורכת מעקב שוטף אחר עבודת המטפלים, דבר הכולל ביקורי בית, יעוץ, הדרכה, סיוע וקשר רצוף עם גורמים מטפלים בקהילה, מוסדות וארגונים, וזאת על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר למטופל.

באופן זה, מצויה העמותה במעקב ובקשר שוטף עם המטופל / המשפחה לגבי התרשמותם וחוות דעתם מהמטפל/ת, וכן עם המטפל/ת על מנת לוודא ששני הצדדים אכן מרוצים מטיב השירות שעל"ה מעניקה. קשר זה יסייע לעל"ה לבדוק את מידת שביעות הרצון מטיפולנו ולמנוע טעויות בעתיד, וכן לשפר את רמת השירות אותו אנו ניתן. במקרה של ארועים חריגים, מועברים דיווחים אודות המטופל, מצבו או שינויים במצבו, לגורמים המטפלים בקהילה.